جدیدترین ها
پرفروش ترین ها
پربازدیدترین ها

قطره گیر برج خنک کننده

قطره گیر برج خنک‌کننده (Drift Eliminator) بخش جدایی‌ناپذیر انواع کندانسورها و کولینگ‌تاورها است. این قطعه برای جلوگیری از اتلاف قطرات آب و بخارات خروجی از دهانه برج خنک‌کننده مورداستفاده قرار می‌گیرد. فن مکنده یا دمنده کولینگ‌تاور موجب پرتاب قطرات به سمت خروجی هوا می‌شود که با نصب المیناتور یا چکه گیر برج خنک‌کننده می‌توان از خروج این قطرات همراه با هوا جلوگیری نمود. ساخت و مونتاژ قطره گیر برج خنک‌کننده توسط تعدادی بلوک و ورق‌ها پی‌وی‌سی بافاصله معین که به‌وسیله دستگاه اکسترودر تزریق و فرم دهی می‌گردد صورت می‌پذیرد. استفاده از قطره گیر کولینگ‌تاور فواید زیادی در پی دارد؛ مانند کاهش مصرف آب در حال گردش، جلوگیری از خوردگی و رسوب در قسمت الکترو فن و قطعات فلزی فن استک، پیشگیری از ایجاد بخارات و توده ابر در بالای برج خنک‌کننده و دیگر موارد، البته پس از طراحی و نصب قطره گیر (دریفت الیمیناتور) شما به خیلی از فواید و مزایای دیگر قطره گیر در برج خنک‌کننده پی خواهید برد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد انواع قطره گیر برج خنک‌کننده، مشخصات فنی و قیمت قطره گیر برج خنک‌کننده آورده شده است.

مدلهای دیگر کالا:
  • توضیحات تکمیلی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • قطره گیر برج خنک کننده چیست؟

    قطره گیر برج خنک‌کننده (Drift Eliminator) یک ساختار تماس داخلی است که در واحدهای تهویه مختلف از جمله برج خنک‌کننده جریان مکانیکی جریان مخالف و ایرواشرها برای حذف قطرات متراکم از جریان هوا نصب می‌شود. به قطره گیر برج خنک‌کننده، جداکننده قطرات یا چکه گیر نیز گفته می‌شود.
     وظیفه قطره گیر برج خنک‌کننده دریفت Drift قطرات آبی است که به همراه جریان هوا در حال گریز از برج خنک‌کننده هستند. این قطعه کاربردی در میزان هدررفت آب رانشی و در نتیجه کل سیستم گردش آب کولینگ‌تاور بسیار تاثیر گذا رمی باشد.

    ضرورت خرید قطره گیر برج خنک کننده:

    دریفت المیناتور یا قطره گیر برج خنک‌کننده واحدی است که برای کاهش خروج قطرات آب از برج خنک‌کننده با حفظ قطرات در حال خروج طراحی شده است. قطره گیر یا همان تله آب، به شما امکان می‌دهد در میزان آب جبرانی (MAKE UP) خود صرفه‌جویی کنید و میزان پرت آب کولینگ‌تاور را به حداقل برسانید.
     در یک برج خنک‌کننده، فرایند اصلی، تبخیر آب در گردش است که طی آن سیال موردنظر خنک می‌شود. قطرات آب تبخیر شده با قطر 100-500 میکرون به همراه جریان هوا توسط فن به بیرون برج خنک‌کننده منتقل می‌شود. به این مقدار سیال که از برج خنک‌کننده خارج می‌شود، جابه‌جایی سیال می‌گویند. مقدار حباب قطرات خروجی از سازه به کیفیت آب، میزان ناخالصی‌ها و نوع برج خنک‌کننده بستگی دارد. قطره گیرهای آب مدرن میزان انتقال و جابه‌جایی سیال (آب) را به 0.1-0.5٪ کاهش می‌دهند. تعدادی از تولیدکنندگان برج خنک‌کننده ادعا می‌کنند که مقدار کارایی قطره گیر برج خنک‌کننده حدوداً 0.001-0.003٪ است. بااین‌حال، چنین مقادیر کوچکی به دلیل روش‌های اندازه‌گیری حباب و آزمودن‌های آزمایشی است و برای محاسبه مقدار آب جبرانی برای برج قابل‌اعتماد نیستند؛ بنابراین، کاهش رانش و دریفت قطرات و عملکرد خوب قطره گیر آب باعث صرفه‌جویی در هزینه برج‌های خنک‌کن می‌شود. خرید قطره گیر باهدف کاهش میزان هدررفت آب و سیال خنک‌کننده و خنک‌شونده در گردش تقریباً الزامی است و یک راه‌حل اقتصادی به شمار می‌رود. خرید قطره گیر برج خنک‌کننده بر اساس ظرفیت برج و برخی المان‌های دیگر بایستی انجام شود. یکی از موارد اصلی در زمان خرید چکه گیر برج خنک‌کن ابعاد هر بلوک از این قطعه است. به طور معمول قطره گیرهای لانه‌زنبوری در ابعاد 120*30*13 سانتی‌متر تولید می‌شوند.

    قطره گیر برج خنک کننده

    کارایی قطره گیر برج خنک کننده:

    کارایی قطره گیر برج خنک‌کننده به طراحی، روش نصب، ابعاد، سرعت هوا در برج خنک‌کننده و کشش آیرودینامیکی قطره گیر آب بستگی دارد؛ بنابراین، در برج‌های خنک‌کننده جریان مکانیکی، میانگین سرعت هوا 2-3 متر بر ثانیه، در برج‌های خنک‌کننده 0.7-1.3 متر بر ثانیه و در برج‌های خنک‌کننده کوچک در حال حاضر 4 متر بر ثانیه است. پیداکردن یک درصد دقیق برای کارایی دریفت الیمیناتور یا همان قطره گیر برج خنک‌کننده که در چنین طیف وسیعی از سرعت‌ها مؤثر باشد، دشوار است. ولی به‌طورکلی می‌توان استفاده از انواع قطره گیر در کولینگ‌تاور و کندانسورها را بهترین روش برای کاهش تلفات آب دانست.
     از آنجای که حجم قابل‌توجهی از قطرات آب از قسمت فن و دهانه خروجی هوا به بیرون پرتاب می‌شوند می‌توان گفت که نصب قطره گیر در آن قسمت کارایی زیادی برای کاهش هدررفت آب خواهد داشت.

    انواع قطره گیر برج خنک کننده:

    طبقه‌بندی قطره گیر برج خنک‌کننده بر اساس دو شاخصه زیر صورت می‌پذیرد:
    •    متریال و مواد مصرفی
    •    نوع کاربرد و شکل ظاهری

    قطره گیر برج خنک‌کننده بر اساس نوع کاربرد و شکل و تیپ آن به دودسته زیر تقسیم می‌گردد:
    •    قطره گیر تیغه ای (blade type)
    •    قطره گیر لانه زنبوری (cellular)

     از نظر متریال و مواد مصرفی این المانهای چکه گیر برج خنک‌کننده به انواع زیر تقسیم می گردد:
     •  قطره گیر پی‌وی‌سی (PVC)
     •  قطره گیر پلی‌پروپیلن (PP)
     •  قطره گیر فایبرگلاس (FRP)

    قطره گیر تیغه ای برج خنک کننده :

    مدرن‌ترین و رایج‌ترین نوع قطره گیر، قطره گیر تیغه‌ای برج خنک‌کننده (Cooling tower blade drip catcher) است که در طیف وسیعی از سرعت‌های هوا عملکرد خوبی دارد، نصب آن آسان است و مقاومت کمی دارد. به دلیل انسداد کوچک در جریان هوا و همچنین کاهش تلاطم جریان، نصب قطره گیر تیغه‌ای باعث بهبود خنک‌کنندگی در برج خنک‌کننده و کاهش دمای آب در گردش 1-2 درجه می‌شود. تولیدکنندگان مختلف قطره گیرهای برج خنک‌کننده، المان‌ها را به روش‌های مختلف به یکدیگر متصل می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، استفاده از اسپیسر، بوش، پیچ‌ومهره و... با استفاده از دستگاه اولتراسونیک صورت می‌پذیرد. قطره گیر تیغه‌ای یا نیمه مواج نه‌تنها برای کاهش انتقال قطرات رطوبت از برج خنک‌کننده، بلکه برای توزیع یکنواخت جریان هوا در ورودی به واحد تهویه (قطره گیر ایرواشر) نیز کاربرد دارد. قطره گیر تیغه‌ای دارای یک بلوک متشکل از پروفیل‌های پلی‌اتیلن یا پلی‌پروپیلن است که دارای یک‌نیمه موج در سطح مقطع است، به طور دقیق‌تر، صفحات منحنی بلوک قطره گیر تیغه‌ای یک کوهان خطوط یک نیم موج یک سینوسی و دو کوهانه نیم موج دو سینوسی را تکرار می‌کنند.

    قطره گیر تیغه ای بر اساس تعداد امواج سینوسی به انواع زیر تقسیم می گردند:

     • قطره گیر تیغه‌ای یک کوهانه
     • قطره گیر تیغه‌ای دو کوهانه

    قطره گیر تیغه ای تک کوهانه دارای یک برآمدگی یا تک نیم موج سینوسی می باشد که بیشتر در برج خنک کننده ضدجریان (جریان مخالف) با حداکثر ارتفاع 15 سانتیمتری مورد استفاده قرار می گیرد و قطره گیر تیغه ای دو کوهانه  دارای دو بر آمدگی یا موج سینوسی به شکل W  می باشد که بیشتردر ایرواشرها و کندانسورهای تبخیری مورد استفاده قرار می گیرد. قطره گیر تیغه ای از ورقهایی با ضخامت 500 تا 800 میکرون ساخته می شود. قطره گیر تیغه ای کارآمدتر از قطره گیر لانه زنبوری است. یکی از مدلهای رایج مورد استفاده در انواع کولینگ تاور ، قطره گیر تیغه ای تیپ TAP160 می باشد.

    قطره گیر برج خنک کن

    مشخصات فنی قطره گیر تیغه ای:

    اندازه بلوک: 100*16*33 و 100*18* 50 سانتی‌متر
     تعداد عناصر در یک بلوک: 20 عدد
     فاصله بین تیغه: 50 میلیمتر
     وزن بلوک: 3.5 کیلوگرم
     آیرودینامیک
     سرعت هوا: 1، 1.5، 2، 3 متر بر ثانیه m/s 
     ضریب راندمان حذف قطره: 99.35 99.85 99.95 99.99
     ضریب درگ: 3.8، 3.5، 3.3، 3.2

    مزایای قطره گیر تیغه ای پلی اتیلن کم فشار:

    • حداقل مقاومت آیرودینامیکی این نوع از چکه گیرها امکان استفاده از موتورهای الکتریکی کمتر قدرتمند (واحد فن) را فراهم می‌کند.
     • چکه گیر تیغه‌ای به شما امکان می‌دهد طول بلوک چکه گیر را باتوجه‌به ابعاد هندسی برج خنک‌کننده اندازه‌گیری کنید.
     • وزن سبک بلوک قطره گیر به شما این امکان را می‌دهد که آن را به‌تنهایی و بدون استفاده از تجهیزات خاص نصب کنید.
     • چکه گیر تیغه‌ای پلی‌اتیلن کم‌فشار در دمای 60- تا 50+ درجه سانتی‌گراد به طور مؤثر عمل می‌کند و خواص فیزیکی و مکانیکی آن را تغییر نمی‌دهد.
     • تله آب ساخته شده از HDPE در معرض رسوب بیولوژیکی نیست.
     • استحکام سازه به دلیل سفت کننده‌ها بسیار بالا است.
     • پلی‌اتیلن کم‌فشار اولیه در حین کار مواد سمی را در جو منتشر نمی‌کند.
     • در بلوک، صفحات با استفاده از اتصالات نر و مادگی به یکدیگر محکم می‌شوند که روند مونتاژ و نصب را ساده می‌کند.

    قطره گیر تیغه ای

    قطره گیر لانه زنبوری یا سلولی:

    نوع دوم چکه گیرهای برج خنک‌کننده تولیدی شرکت آذین تهویه، چکه گیر لانه‌زنبوری یا سلولار (Cooling tower honeycomb drip catcher) است که دارای روزنه‌های 6 ضلعی هستند و در برج خنک‌کننده مدار باز و حتی کولینگ‌تاور مداربسته مکعبی نصب می‌گردد. میزان فرار قطرات در داخل برج پس از نصب قطره گیر لانه‌زنبوری کمتر از 0.002 است. این نوع از چکه گیرها از ورق‌های PVC و PP با ضخامت 500 تا 800 میکرون ساخته می‌شوند.
     همان‌طور که از نام آن پیداست، این قطره گیر مسیر قطرات آب را در برج خنک‌کننده مسدود می‌کند. برای ایجاد حداکثر سطح مانع در مسیر قطرات، ساختار قطره گیر لانه‌زنبوری پیچیده‌تر می‌شود، تعداد لانه‌زنبوری یا هکتار افزایش می‌یابد. همه اینها منجر به افزایش درگ آیرودینامیکی می‌شود. تعادل بین مقاومت و راندمان جمع‌آوری آب، شکل قطره گیر سلولی را تعیین می‌کند. راندمان این نوع از چکه گیرها بیشتر از نوع تیغه‌ای می‌باشد.
     ما یک چکه گیر لانه‌زنبوری ساخته شده از سه یا پنج صفحه مشبک ارائه می‌دهیم که در جهات عمود بر یکدیگر بسته شده‌اند. با انسداد هوای نسبتاً کم، چنین سازه‌ای، فرار حباب قطرات را کاهش می‌دهد.

    مشخصات فنی بلوک قطره گیر لانه زنبوری:

    طول: 120 سانتی‌متر
     عرض: 30 سانتی‌متر
     ارتفاع: 13 سانتی‌متر
     حداکثر سرعت برخورد قطرات: 4.5 متر بر ثانیه
     حداکثر دمای کاری: 55 تا 65 درجه سانتیگراد
     مجرای عبور هوا بر حسب mm : 18 و 20

    انواع قطره گیر لانه زنبوری:

    قطره گیرسلولار بر اساس نوع چینش و فاصله و متریال المانها به انواع زیر تقسیم می گردند:
    •    TAP150 
    •    DV150
    •    TEP130

    قطره گیر لانه‌زنبوری بر اساس درصد پلی‌اورتان مصرفی در ساخت ورقه‌هایpvc و pp در سه تیپ زیر تولید می‌گردد:
    1-قطره گیر لانه زنبوری گرید یک

    در تولید این گرید از قطره گیرهای لانه‌زنبوری در حدود 60 تا 70 درصد پلی‌اورتان (Poly Urtan) استفاده شده است. رنگ این قطره گیرها سفید است. باتوجه‌به مواد درجه یک مورداستفاده در ساخت ورقه‌های این نوع قطره گیرها، میزان انعطاف‌پذیری بالا و طول عمر طولانی از ویژگی‌ها بارز این پایه از المیناتورها می‌باشد. ضخامت ورق‌های مرد استفاده در این گرید قطره گیر بین 500 تا 700 میکرون است.
    2-قطره گیر لانه زنبوری گرید دو

    در تولید ورق‌های قطره گیر طوسی رنگ، حدود 20 تا 30 درصد پلی‌اورتان در مخلوط گرانول استفاده شده است. این پایه از چکه گیرها به لحاظ قیمت و کیفیت در حد متعادلی است. به همین علت انتخاب بسیاری از کارفرمایان همین گرید طوسی رنگ قطره گیر است. تحمل دمایی قطره گیر لانه‌زنبوری گرید 2 در حدود 55 تا 60 درجه سانتیگراد است و به علت استفاده از Unti UV مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید دارد. از این نوع قطره گیر در اکثر کولینگ‌تاورهای مدار باز و مداربسته و انواع کندانسورها استفاده فراوان می‌شود.
    3-قطره گیر لانه زنبوری گرید سه

    در این گرید از قطره گیرها که به رنگ مشکی تولید می‌شوند فقط از آسیاب الیه مواد گرانولی استفاده می‌شود و در واقع فاقد پلی‌اورتان می‌باشد. ضخامت‌های این نوع قطره گیر بین 300 تا 500 میکرون است. در ضخامت‌های زیر 400 میکرون تردی و شکنندگی بیشتری دیده می‌شود و کیفیت چندانی ندارند. معمولاً از قطره گیرهای مشکی 500 میکرون در برج‌های خنک‌کننده مدار باز استفاده می‌شود که در مجاورت مستقیم نور خورشید نباشند. تحمل دمای این نوع چکه گیرها در حدود 50 درجه می‌باشد.

    قطره گیر لانه زنبوری برج خنک کننده


    المیناتورفایبر گلاس در برج خنک کننده مخروطی

    این نوع از قطره گیرها مخصوص کولینگ‌تاورهای گرد است. وظیفه آن جلوگیری از پرتاب قطرات آب خارج شده از لوله‌های توزیع آب است. این لوله‌ها به خروجی آب‌پخش‌کن (اسپرینکلر) متصل هستند و از طریق سوراخ‌های ریز آب را به قسمت‌های مختلف پکینگ می‌پاشند. قطراتی که به علت جریان هوا به سمت بالا کشیده می‌شوند در برخورد با تیغه‌های قطره گیر به دام می‌افتند و به سمت پایین سرازیر می‌شوند.
     از این نوع المیناتور فقط در برج خنک‌کننده مخروطی می‌توان استفاده نمود. به‌خاطر شکل ظاهری آن به نام قطره گیر پره‌ای فایبرگلاس نیز معروف است. همان‌طور که عنوان شد این قطره گیرها بر روی لوله‌های توزیع آب اسپرینکلر نصب می‌شوند و به‌وسیله بست‌های مخصوص بر روی لوله فیکس می‌گردند.
     جنس قطره گیرهای پره‌ای از فایبرگلاس FRP یا پلی‌پروپیلن PP است. این چکه گیرها به‌صورت تیغه‌های با عرض حدود 20 سانتی‌متر و ضخامت 700 میکرون تولید می‌شوند و بر روی لوله‌های آب‌پخش‌کن برج خنک‌کننده نصب می‌شوند. با نصب المیناتور می‌توان میزان هدررفت آب کولینگ‌تاور را به کمتر از 0.008 درصد رساند. کاربرد این قطره گیر در برج‌های خنک‌کننده 50 تن به بالا می‌باشد.

    مزایای استفاده از قطره گیر پلیمری برج خنک کننده:

     • وزن نسبتاً کمی دارند که امکان نصب سریع و آسان را بدون دخالت ماشین‌آلات و تجهیزات خاص فراهم می‌کند.
     • آنها هنگام کار در هر شرایطی کارایی بالایی را نشان می‌دهند.
     • قطره گیر سلولار خواص و کیفیت عملیاتی خود را در محدوده دمایی از -60 ° C تا +85° C از دست نمی‌دهند.
     • آنها در معرض پوسیدگی و تشکیل رسوب روی سطح نیستند.
     • آنها دارای استحکام بالایی هستند که به دلیل دنده‌های سفت کننده ارائه شده در طراحی حاصل می‌شود.
     • بلوک قطره گیر برج خنک‌کننده شامل چندین عنصر است که با اسپیسرها و لوله‌ها متصل شده‌اند.
     پی‌وی‌سی سفت‌وسخت یا پلی‌پروپیلن به‌عنوان ماده‌ای برای ساخت چکه گیر آب کولینگ‌تاور استفاده می‌شود. گزینه دوم به طور خاص برای شرایطی طراحی شده است که در آن لازم است از مقاومت بالای سازه در برابر حرارت (تا 120 درجه سانتیگراد) اطمینان حاصل شود.

    دیگر محصولات مشابه و مرتبط

     پکینگ برج خنک کننده

    قطعات برج خنک کننده 

    کولینگ تاور

    طرز کار چکه گیر برج خنک کننده:

    اصل عملکرد چگه گیر در برج خنک‌کننده بسیار ساده است. فن برج خنک‌کننده یک گرداب هوایی قدرتمند ایجاد می‌کند که بخار و قطرات آب را به‌سوی خود یا خارج از برج هدایت می‌کند. چکه گیر کولینگ‌تاور در مسیر جریان مرطوب در یک‌لایه یکنواخت بدون شکاف نصب می‌شود. قطرات روی سطح صفحات آن جمع می‌شوند و دوباره به برج خنک‌کننده سرازیر می‌شوند. 
     البته باید خاطرنشان کنیم که شبنم‌گیر برج خنک‌کننده باتوجه‌به فاصله صفحات یا چشمه‌های که بین ورقه‌ها وجود دارد، قادر به جذب میزان متفاوتی از قطرات و شبنم‌های در حال خروج از برج خنک‌کن است. در ضمن سرعت هوا، میزان قطرات و ارتفاع قطره گیر نیز در این امر می‌تواند مؤثر باشد.

    قطره گیر برج خنک کننده NCT:

    قطره گیر برج خنک‌کننده NCT یک بلوک پروفیل پی‌وی‌سی با شکل منحنی خاص است که به لطف این راه‌حل خلاقانه عملکرد برج خنک‌کننده به شرح زیر است: جریان هوا سه بار جهت خود را تغییر می‌دهد که تضمین‌کننده راندمان بالا است. فرار قطرات پس از نصب قطره گیر در برج‌های خنک‌کننده NCT تا 10 برابر کمتر از آنالوگ‌ها است و به 0.001 کل گردش سیال می‌رسد که می‌تواند هزینه‌ها را به طور قابل‌توجهی در هنگام میکاپ برج خنک‌کننده کاهش دهد. یکی دیگر از مزایای مهم در عملکرد برج‌های خنک‌کننده NCT، شکل خاص دریفت الیمیناتور است که به حداقل تلفات دریفت کمک می‌کند. بلوک‌های چکه گیر برج خنک‌کننده به‌راحتی جدا می‌شوند که تا حد زیادی تعمیر و نگهداری پیشگیرانه برنامه‌ریزی‌شده را تسهیل می‌کند.

    مزایای قطره گیرها در انواع مختلف کدامند؟

     • قابلیت سفارشی‌سازی انواع قطره گیر
     • طول عمر بالای این قطعه
     • عدم رسوب‌پذیری و قابلیت اسید شوی
     • دارای کمتریم میزان افت فشار
     • تولید در ابعاد مختلف 
     • مقاومت شیمیایی بالا با استفاده از مواد بدون بازیافت
     • مقاومت در برابر اشعه ماورای‌بنفش
     • عدم تغییر شکل در دماهای بالا باتوجه‌به نوع متریال
     • انعطاف‌پذیری بالا
     • کاهش میزان مصرف آب در بالاترین حد
     • جلوگیری از تراکم افزایش مه در بالای برج خنک‌کننده در فصول گرم سال

    دریفت الیمیناتور کولینگ تاور

    چه نوع قطره گیری برای برج خنک کننده ما مناسب است؟

     باتوجه‌به معرفی انواع قطره گیر برج خنک‌کننده و بیان مشخصات آنها شما می‌توانید از هر دو نوع چکه گیر لانه‌زنبوری و قطره گیر تیغه‌ای در دستگاه خود استفاده نمایید. استفاده از هرکدام از انواع قطره گیر بستگی به شرایط محیطی و تجربه کاری شما دارد. در کل می‌توان گفت که هر دو نوع قطره گیر برای رسید به مقصود، یعنی کاهش هدررفت آب مؤثر می‌باشد.

    موارد مهم در راندمان قطره گیر :

    حجم آبی که به سمت دهانه خروجی و قسمت فن برج خنک‌کننده پرتاب می‌شود به مواردی همچون میزان پاشش آب و سرعت هوای عبوری بستگی دارد. در شکل‌های مختلف برج خنک‌کننده میزان اتلاف آب متفاوت است؛ ولی به‌طورکلی می‌توان گفت که میزان هدررفت آب در کولینگ‌تاور در حدود 2 درصد از کل حجم آب در جریان است. برای کاهش میزان اتلاف آب در برج خنک‌کننده از قطره گیر لانه‌زنبوری یا تیغه‌ای استفاده می‌شود. با نصب قطره گیر در کولینگ‌تاور می‌توان هدررفت آب را تا حدود 0.005 کاهش داد. البته نوع قطره گیر و روش نصب آن در میزان جلوگیری از هدررفت آب برج خنک‌کننده بسیار تاثیرگذار است.
     افزایش میزان راندمان قطره گیر برج خنک‌کننده به چند عامل مهم بستگی دارد که در زیر بیان شده: 
     1-سرعت عبور هوا در زمان برخورد با قطرات آب
     2-نوع قطره گیر (تیغه‌ای یا لانه‌زنبوری)
     3-فاصله و محل نصب قطره گیرها
     4-ارتفاع چیدمان قطره گیر
     5-فاصله تیغه‌های یا گام سلول‌های قطره گیر

    قیمت قطره گیر برج خنک کننده:

    قطره گیرهای برج خنک‌کن نیز برای قیمت‌گذاری، مانند دیگر قطعات کولینگ‌تاور بر اساس عامل‌های مختلفی سنجیده می‌شوند. قیمت قطره گیر برج خنک‌کننده بر اساس نوع و مدل قطعات، متریال مصرفی و گرید آن، وزن صفحات، قیمت مواد اولیه خام، سطح مقطع و ضخامت ورقه‌ها، ابعاد قطره گیر و... محاسبه و تخمین زده می‌شود. 
     به طور مثال قیمت هر مترمربع قطره گیر لانه‌زنبوری با ضخامت 500 میکرون که از جنس پی‌وی‌سی و رنگ مشکی بر اساس ابعاد استاندارد تولید شود در حدود 950 هزار تومان است. همین قطره گیر اگر از مواد درجه یک و رنگ طوسی تولید شود و ضخامت آن 600 میکرون در نظر گرفته شود قیمت هر مترمربع آن برابر با 1.200.000 تومان می‌شود. البته این قیمت‌ها مربوط به 6 ماه اول سال 1401 هجری شمسی است که باتوجه‌به گذشت زمان و افزایش قیمت مواد اولیه قطعاً تغییراتی خواهد داشت.
     شما می‌توانید جهت دریافت مشخصات انواع قطره گیر و قیمت قطره گیر برج خنک‌کننده همین حالا با کارشناسان شرکت آذین تهویه تماس بگیرید و دراسرع‌وقت پیش‌فاکتور فنی و مالی موردنظر را دریافت نمایید.

     

  • مشخصات ظاهری
    ابعاد
    استاندارد
    رنگ بدنه
    مشکی
    جنس بدنه
    پی وی سیPVC
    کشور سازنده
    ایران
    • شاهین کمالی
    • پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 11:12
    • 0
    • 0
    سلام علیکم برای دریافت قیمت قطره گیر تیغه ای جهت کنداسور باید با کی صحبت کنم و آیا کاتالوگ مشخصات دارید برام ایمیل کنید به همین آدرس
    • مدیر سایت
    • سه شنبه 15 اسفند 1402 - 14:12
    • 0
    • 0

    سلام مشخصات و تصاویر ایمیل شد 

    در ضمن برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت قطره گیر با بخش فروش تماس بگیرید 09194201355

    • صنایع فوم رایان
    • سه شنبه 08 فروردین 1402 - 10:01
    • 0
    • 0
    عرض اردات خدمت شما متاسفانه ما یک برج خنک کننده خریداری کردیم و حالا بعد چند ماه متوجه شدیم که میزان زیادی آب از قسمت بالا به بیرون پرتاب میشه. بعد خواندن مطالب سایت شما متوجه شدم که عدم وجود قطره گیر این مشکل را ایجاد کرد . ابعاد برج ما 3*3 متر است چه تعداد قطره گیر و چه نوعی را به ما پیشنهاد میکنید. ممنون از شما
    • مدیر سایت
    • سه شنبه 08 فروردین 1402 - 16:01
    • 0
    • 0

    سلام

    بله متاسفانه بعضی از تولید کننده برای کاهش قیمت از قطره گیر استفاده نمی کننده که کار اشتباهی است چون میزان هدر رفت آب تا حد زیادی افزایش پیدا میکند.

    قطره گیر لانه زنبوری در بلوک های 120*30*13 سانت را به شما پیشنهاد میکنیم . برای برج شما 25 بلوک نیاز می باشد که همکارهای بخش فروش پیش فاکتور را برای شما ارسال میکنند.

    • مدیر سایت
    • سه شنبه 08 فروردین 1402 - 16:01
    • 0
    • 0

    سلام

    بله متاسفانه بعضی از تولید کننده برای کاهش قیمت از قطره گیر استفاده نمی کننده که کار اشتباهی است چون میزان هدر رفت آب تا حد زیادی افزایش پیدا میکند.

    قطره گیر لانه زنبوری در بلوک های 120*30*13 سانت را به شما پیشنهاد میکنیم . برای برج شما 25 بلوک نیاز می باشد که همکارهای بخش فروش پیش فاکتور را برای شما ارسال میکنند.

    ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه