جدیدترین ها
محبوب ترین ها
پربازدیدترین ها

فن برج خنک کننده

فن برج خنک‌کننده (cooling tower fan): سیستم هوارسانی یا هوادهی در برج خنک‌کننده از قسمت‌های مهم در این دستگاه محسوب می‌شود. فن برج خنک‌کننده یا پروانه برج خنک‌کن یکی از اجزای کولینگ‌تاور به شمار می‌آید که برای ایجاد جریان هوا درون پکینگ‌های برج خنک‌کننده مورداستفاده قرار می‌گیرد. این قطعه از لحاظ ظاهری و نحوه ساخت، در دو مدل پروانه سانتریفیوژ (فن گریزازمرکز) و پروانه آکسیال (فن محوری) دسته‌بندی می‌شود. همچنین فن برج خنک‌کننده از لحاظ متریال مورداستفاده در تولید، به سه دسته کلی تقسیم می‌شود که عموماً در ساخت پروانه برج خنک‌کننده از فایبرگلاس، تیغه آلومینیمی و نمایش آمید فوق‌سبک استفاده می‌شود.
 فن برج خنک‌کننده از طریق اتصال مستقیم یا غیرمستقیم به دینام به گردش در می‌آید و از طریق چرخش پروانه با سرعت معین موجب ایجاد جریان هوا درون کولینگ‌تاور می‌شود. درواقع پروانه برج خنک‌کننده موجب ورود هوای تازه به داخل برج و خروج هوای گرم از دهانه برج می‌شود. به‌واسطه جریان همین هوای تازه درون برج، تبادل حرارت بین آب‌وهوای ورودی صورت می‌پذیرد و آب‌خنک شده به سمت مخزن برج رفته و هوای گرم شده از دهانه خروجی کولینگ‌تاور به فضای باز منتقل می‌شود.

مدلهای دیگر کالا:
  • توضیحات تکمیلی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • انواع فن برج خنک‌کننده کدامند؟

    همان‌طور که در بالا عنوان شد فن کولینگ‌تاور یا پروانه برج خنک‌کننده به دو شکل کلی تولید می‌شوند. فن اکسیال و فن سانتریفیوژ که در زیر به‌اختصار در مورد خصوصیات، انواع فن‌های برج خنک‌کننده، خرید فن برج خنک‌کن و قیمت فن برج خنک‌کننده توضیحاتی داده خواهد شد.

    1-فن اکسیال یا محوری برج خنک کننده(axial fan)

    فن محوری برج خنک‌کننده از تعدادی تیغه یک اندازه و هم وزن تشکیل شده است که با زاویه مشخص به مرکز فن (هاب) متصل می‌گردند. این اتصال از طریق دستک‌ها به هاب پروانه صورت می‌گیرد. فن اکسیال برج خنک‌کننده از طریق چرخش تیغه‌ها حول یک محور و در یک‌جهت موجب ایجاد یک جریان مکش مکانیکی در هوا می‌شود و از همین طریق حجم مشخص از هوا را از یک نقطه‌به‌نقطه دیگر منتقل می‌کند. فن‌های محوری در دهانه برج‌های جریان مخالف مکعبی و مخروطی نصب می‌شوند و از طریق ایجاد اختلاف فشار مناسب موجب مکش هوا از قسمت لوورها (دریچه ورودی هوا) به داخل برج خنک‌کننده می‌شوند. این نوع پروانه‌ها علاوه بر برج‌های خنک‌کن در تجهیزاتی دیگر مانند کندانسورها، ایرکولر، چیلر هوا خنک، جت فن‌ها و... نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.


    انواع فن محوری برج خنک‌کننده از لحاظ متریال بکار رفته در ساخت :
    سیستم هوارسانی یا همان فن برج خنک کننده محوری با توجه به ابعاد و شرایط کاری از چند نوع مواد اولیه مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد.

     • فن با پره فایبرگلاس FRP
     • فن با تیغه آلومینیمی AL
     • فن با پره‌های پلی‌آمید PLE

    فن فایبر گلاس برج خنک‌کننده:

    فن محوری فایبرگلاس که به‌صورت ایرفویل و مشابه طرح کافیمکوی ایتالیا ساخته می‌شود از بهترین مواردی است که در انواع کولینگ‌تاور می‌تواند استفاده شود. به‌خاطر شرایط مرطوب و گاهی اسیدی در قسمت خروجی هوا کولینگ‌تاور، استفاده از پروانه فایبرگلاس بسیار مناسب است. به علت استفاده از رزین ایزوفتالیک و الیاف درجه یک در ساخت قطعات و تیغه‌های فن برج خنک‌کننده، این نوع پروانه‌ها از مقاومت بالای برخوردار هستند. دلیل دیگر برای استفاده از پروانه‌های فایبرگلاس در برج خنک‌کننده، استفاده از دولایه ژلکت جهت مقاوم‌سازی تیغه‌های فن است. ژلکت نوعی رزین غلیظ می‌باشد که سبب تشکیل یک‌لایه پوشش ضخیم و مقاوم بر جداره بیرونی پروانه کولینگ‌تاور می‌شود. پره فن‌های فایبرگلاس کولینگ‌تاور به‌صورت 4،5 و 6 عددی تولید می‌شوند و قابلیت تولید از قطر 100 تا 900 سانتی‌متر را دارد.
     قیمت فن فایبرگلاس برج خنک‌کننده در بین این چند مدل، باتوجه‌به کیفیت و مشخصاتی که دارد توجیه بیشتری دارد و در خیلی از برج‌های خنک‌کننده صنعتی و کولینگ‌تاورهای چیلر در ساختمان‌های مسکونی از همین پروانه می‌توان استفاده نمود.

    فن آلومینیمی برج خنک‌کننده :

    یکی از نمونه‌های قدیمی و پرکاربرد، فن‌های فلزی هستند که در برج‌های خنک‌کننده قدیمی به طور معمول از این نوع پروانه‌های برای دستگاه هوادهی در کولینگ‌تاورها استفاده می‌شد. فن فلزی برج خنک‌کننده از متریال آلومینیم یا روی‌اندود (گالوانیزه) است. متریال بکار رفته در ساخت تیغه‌های فن برج در این مدل به طور کامل از آلیاژ آلومینیوم (aluminum alloy) است. پروانه‌های آلومینیمی برج خنک‌کننده نیز به‌صورت مقطع ایرفویل (airfoil) طراحی می‌شوند که قابلیت جابه‌جای حجم زیادی از هوا را دارا است. مقاومت فیزیکی بالا و تحمل این نوع پره‌ها در شرایط مرطوب و اسیدی، موجب شده که در خیلی از کاربری‌های صنعتی و در اکثر نیروگاه‌ها و پتروشیمی‌ها از این نوع پروانه برای سیستم هوادهی کولینگ‌تاور استفاده نمایند.
     پروانه آلومینیمی برج خنک‌کننده به‌صورت 4،5 و 6 پره تولید می‌شوند که معمولاً تیغه‌های 6 متری در ابعاد موردنیاز برش خورده و بعد از نصب دستک‌های فولادی یا استیل، بر روی هاب پروانه که متناسب با وزن و قطره پروانه ساخته شده است نصب و مونتاژ می‌گردند. تیغه‌های آلومینیمی دارای عرض 27 سانتی‌متری هستند که در زاویه 15 درجه بر روی هاب تنظیم و نصب می‌شوند. باید بدانید که کاهش زاویه فن آلومینیمی کولینگ‌تاور موجب افت فشار و البته کمترشدن حجم هوادهی می‌شود و در مقابل اگر زاویه پره‌ها بیش از حد زیاد شود موجب لرزش و شکنندگی تیغه می‌شوند.
     قیمت فن برج خنک‌کننده با متریال آلومینیم از دیگر نمونه‌های آن بالاتر است و این مسئله به علت نوع جنس بکار رفته در ساخت تیغه‌های فن می‌باشد. البته مواردی دیگر از قبیل مراحل ساخت و بالانس پروانه آلومینیم برج خنک‌کن نیز می‌تواند در قیمت پروانه‌های محوری کولینگ‌تاور مؤثر باشد.

    فن پلی آمید برج خنک‌کننده :

    در برج‌های خنک‌کننده با ظرفیت کمتر از 100 تن که قطر پروانه آنها بین 60 تا 120 سانتی‌متر است و اتصال موتور به‌صورت دایرکت درایو است. از پروانه‌های پلی‌آمید استفاده می‌گردد. فن پلی‌آمید برج خنک‌کننده که بنام پروانه مولتی وینگ نیز شناخته می‌شود از وزن سبک و مقاومت نسبتاً بالای برخوردار است. تیغه این نوع از فن‌های کولینگ‌تاور به‌صورت 5 تا 9 پره طراحی و تولید می‌شوند. هاب نگهدارنده تیغه‌ها از جنس پلاستیک یا آلومینیم بوده و نافی وسط که شافت موتور درون آن قرار می‌گیرد از جنس چدن یا آلومینیم است. استفاده از فن‌های پلی‌آمید در قطرهای بالا توصیه نمی‌شود؛ چون دچار لرزش می‌شوند.
     قیمت فن‌های پلی‌آمید مولتی وینگ نسبت به نمونه‌های مشابه پایین‌تر است. ولی درصورتی‌که همین مدل پروانه‌های کولینگ‌تاور از مواد درجه یک تهیه شوند و به طور استاندارد مونتاژ شوند به‌راحتی چند سالی را بدون مشکل در دستگاه هوادهی برج خنک‌کننده شما کار خواهند نمود. تیغه‌های فن برج خنک‌کننده مدل مولتی وینگ با زاویه 15 تا 18 تنظیم می‌شود و تیغه‌های آن از متریال پلیمری فوق‌سبک پلی‌آمید (PE) ساخته می‌شوند. لازم به ذکر است که فن‌های مولتی وینگ کولینگ‌تاور در تیپ super low noise یا بسیار کم‌صدا محسوب خواهند شد که شدت صدای آنها نهایتاً 70 دسی‌بل است.

    مزایای فن محوری برج خنک‌کننده :

    دسی‌بل صدای کم به علت مقاطع آیرودینامیکی پره
     تنوع در جنس، تعداد پرها و ابعاد پرهای فن
     راندمان بالا و هوادهی مناسب برای تبادل حرارت 
     قابلیت اتصال به‌صورت مستقیم، گیربکسی و فولی تسمه
     مصرف برق پایین به علت استفاده از موتورها توان کم 
     سهولت در تعمیر و نگهداری و هزینه تعویض کمتر نسبت به فن‌های سانتریفیوژ
     حداقل لرزش در حالت گردش به دلیل کاهش شدید نیروی دراگ و مقاومت پسا
     قابلیت نصب به‌صورت عمودی و افقی در انواع برج خنک‌کننده کراس فلو و کانتر فلو

    برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع فن و اگزاست فن سانتریفیوژ کلیک نمایید<<< اگزاست فن >>>

    2-فن سانتریفیوژ کولینگ‌تاور (centrifuge fan)

    این نوع از پروانه‌های در برج‌های خنک‌کننده گالوانیزه یا فلزی مورداستفاده قرار می‌گیرند. باید بدانید که فن‌های سانتریفیوژ به‌طورکلی دارای دو نوع طراحی تیغه هستند که به‌صورت بکوارد و فوروارد طراحی می‌شوند. در کولینگ‌تاور گالوانیزه از فن‌های سانتریفیوژ دبل فوروارد برای تزریق هوای تازه به درون کولینگ‌تاور استفاده می‌شود. دلایلی که موجب شد کمتر از این نوع پروانه در برج خنک‌کننده استفاده شود مصرف برق زیاد، صدای زیاد، راندمان پایین و هزینه ساخت بالا و البته هزینه تعمیرات بالای این نوع پروانه است. البته هنوز هم برج‌های خنک‌کننده گالوانیزه که در ظرفیت‌های بالا تولید می‌شوند از همین نوع پروانه‌های برای هوادهی استفاده می‌کنند. اتصال موتور به پروانه برج خنک‌کننده روی‌اندود به‌صورت قولی تسمه (غیرمستقیم) است. قطر پروانه مورداستفاده در فن کولینگ‌تاور گالوانیزه از 30 تا 80 سانتی‌متر است. در هر برج خنک‌کننده باتوجه‌به تناژ آن دستگاه، بین 2 تا 4 عدد فن سانتریفیوژ حلزونی نصب می‌گردد.
     فن سانتریفیوژ برج خنک‌کننده گالوانیزه از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده که شامل: شاسی، حلزونی، پروانه، یاتاقان، میل‌ترانس، تسمه، موتور و فولی‌ها می‌شود. به علت بالابودن قیمت فن سانتریفوژ در زمان تعمیرات و سرویس فقط قطعات معیوب و پروانه فن تعویض می‌گردند. یعنی هر چند سال یک‌بار به علت شرایط مرطوب، موجب خرابی تیغه‌های پروانه و آمبالانس می‌شود. در چنین مواردی با دادن قطر پروانه، ارتفاع بالک‌ها و سایز شافت می‌توان از تولید گنندگان پروانه برج خنک‌کننده قطعه جدید را تهیه و تعویض نمود. البته در مواردی نیز بعد گذشت چند سال و مستهلک شدن کامل فن حلزونی برج خنک‌کننده، لازم است کل سیستم هوارسانی را تعویض نماییم که در چنین مواقعی علاوه بر سایز پروانه باید ابعاد شاسی، دهانه خروجی فن و... را به طور کامل به سازنده فن کولینگ‌تاور اطلاع دهیم. در تصویر زیر نمونه‌های از فن سانتریفیوژ دبل فوروارد را مشاهده می‌کنید که برای دو دستگاه کولینگ‌تاور گالوانیزه ساخته شده است. شرکت آذین تهویه قادر است انواع قطعات کولینگ‌تاور را طبق سفارش شما در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تولید نماید.

    جهت چرخش فن برج خنک کننده باید چگونه باشد؟

    در زمان استارت فن برج خنک‌کننده دقت داشته باشید که جهت چرخش فن برج خنک‌کننده به طور صحیح نصب شده باشد. معمولاً در برج‌های خنک‌کننده فایبرگلاس که جریان مخالف هستند فن به‌صورت مکنده است. یعنی باید جهت چرخش فن به‌گونه‌ای باشد که هوا را از قسمت پایین برج خنک‌کن (لوورها) مکش نماید و از دهانه برج خارج نماید. پس در زمان سربندی موتور دقت نمایید تا جهت چپ‌گرد یا راست‌گرد بودن را به‌گونه‌ای تنظیم نمایید که فن محوری در حالت مکشی شروع به کار نمایید.
     البته جهت گردش فن کولینگ‌تاور در برج‌های جریان متقاطع می‌تواند به‌صورت مکشی یا دهشی باشد. در این برج‌ها فن در قسمت دیواره برج و به‌صورت عمودی نصب می‌شود.


    چه عواملی در زمان خرید و نصب فن برج خنک‌کننده باید مد نظر قرار گیرد :

    معمولاً در طول عمر کارکرد کولینگ‌تاورها قطعات مختلفی نیاز به سرویس و تعویض پیدا می‌کنند. یکی از قطعات اصلی و مهم، فن برج خنک‌کننده است که در فرایند کاهش دمای آب ورودی و نحوه کار برج خنک‌کننده بسیار مؤثر است. پروانه یا فن برج خنک‌کننده باید بموقع سرویس و تعمیر شود و در صورت نیاز تعویض گردد.
     توجه به چند نکته اساسی در هنگام خرید و نصب فن برج خنک‌کننده می‌تواند به شما کمک کند تا این عمل را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانید.
     در ادامه به برخی از عامل‌های که باید هنگام انتخاب و نصب فن برج خنک‌کننده توجه داشته باشید، اشاره می‌شود.
     نوع فن: انتخاب شکل پروانه کولینگ‌تاور بستگی به نیاز و تیپ برج خنک‌کننده شما دارد. همان‌طور که در بالا اشاره شد در چرخه خنک‌کاری کولینگ‌تاور دو نوع فن مورداستفاده قرار می‌گیرد. فن محوری یا آکسیال و فن سانتریفیوژ یا گریزازمرکز، فن‌های محوری در برج‌های خنک‌کننده جریان مخالف که نیاز به فشار کاری کمتری دارند معمولاً استفاده می‌شوند و فن سانتریفیوژ برای کاربردهای با مقاومت و فشار کاری بیشتر (برج‌های جریان متقاطع) مورداستفاده قرار می‌گیرند. 
     ظرفیت موتور: در واقع توان الکتروموتور رابطه مستقیم با نوع پروانه و ابعاد فن برج خنک‌کن دارد. باتوجه‌به ابعاد برج و میزان هوادهی موردنیاز می‌توان موتور مناسب برای کولینگ واتر را انتخاب نمود. توجه به IP و عایق حرارتی موتور نیز به‌اندازه توان آن مهم است. معمولاً موتورهای برج خنک‌کننده باید در برابر رطوبت و پاشش آب مقاوم باشند. الکتروموتور برج خنک‌کننده با برندهای موتوژن و زیمنس در حال حاضر مرسوم هستند.
     گام تیغه فن: باتوجه‌به نحوه قرارگیری پره‌های فن بر روی هاب و توپی می‌توان زاویه پره و گام تیغه‌ها را مشخص نمود. این زاویه میزان جریان هوا و فشاری که فن می‌تواند ایجاد کند را تعیین می‌نماید. در بیشتر فن‌های محوری زاویه 14 تا 16 درجه در نظر گرفته می‌شود. باید توجه داشته باشید با افزایش زاویه امکان شکستگی تیغه‌ها وجود دارد.

    خرید فن برج خنک کننده

    میزان سروصدا: باید توجه داشته باشید یک فن‌های برج خنک‌کننده در صورت استاندارد نبودن و عدم بالانس می‌تواند صدای بیش از حد مجاز تولید کند که این امر موجب عدم رضایت کارکنان و همسایگان خواهد شد. مهم است که در زمان خرید فن برج خنک‌کننده از میزان صدای آن آگاه باشید تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند.
     الزامات نگهداری: فن‌های خنک‌کننده آب کولینگ‌تاور برای داشتن یک عملکرد مطلوب و پایدار نیاز به سرویس و نگهداری منظم دارند. در زمان خرید فن کولینگ‌تاور اطمینان حاصل کنید پروانه‌ای را انتخاب کنید که نگهداری و سرویس آن آسان باشد.

     نکات مهم در زمان نصب: باید دقت لازم را در زمان نصب مجدد فن برج خنک‌کن داشته باشید و حتماً از نیروهای مجرب و متخصص در این زمینه استفاده نمایید. نحوه اتصال موتور به پروانه تنظیم زاویه تیغه‌ها و استارت اولیه فن نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد.
     عوامل محیطی: شرایط آب‌وهوای مانند دما، رطوبت، ارتفاع از سطح دریا و سرعت باد می‌توانند بر دستگاه عملکردی یک فن برج خنک‌کننده تاثیر بگذارند. مطمئن شوید که پنکه‌ای را انتخاب کنید که برای عملکرد مؤثر در شرایط محیطی خاص شما طراحی شده باشد.
     هزینه اولیه: قیمت فن‌های برج خنک‌کننده بسته به‌اندازه، ویژگی‌ها و عملکرد آنها می‌تواند بسیار متفاوت باشد. مهم است که پروانه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد، اما عملکرد لازم را برای برنامه خاص شما نیز ارائه دهد.

    قیمت فن برج خنک‌کننده 

    عوامل مختلفی در برآورد قیمت فن برج خنک‌کننده دخیل هستند که پارامترهای همچون نوع فن، قطر پروانه، توان الکتروموتور، تعداد تیغه و متریال مورداستفاده در ساخت‌وساز پروانه‌ها و هاب از مهم‌ترین آنها هستند. 
     دیگر مواردی که ممکن است بر قیمت فن کولینگ‌تاور تاثیر بگذارند عبارت‌اند از: شهرت برند، سطح خدمات و گارانتی و پشتیبانی ارائه شده توسط سازنده، و هرگونه ویژگی یا قابلیت اضافی.
     همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد تیغه فن محوری برج خنک‌کننده از سه نوع متریال آلومینیم، فایبرگلاس و پلی‌آمید ساخته می‌شود. دراین‌بین قیمت فن آلومینیمی AL از فن فایبرگلاس FRP گران‌تر است و فن‌های پلی‌آمید قیمت به‌مراتب پایین‌تر از این دو مدل را دار است.

    فن کویلنگ تاور

    انتخاب فن برج خنک‌کننده ارزان

    درحالی‌که درنظرگرفتن هزینه در هنگام انتخاب و خرید فن برج خنک‌کننده اهمیت دارد، همچنین مهم است که به‌خاطر داشته باشید کیفیت و عملکرد باید عوامل اصلی در فرایند تصمیم‌گیری شما باشد. یک پنکه کولینگ واتر با قیمت بالاتر ممکن است کیفیت ساخت بهتر، فناوری پیشرفته‌تر و طول عمر بیشتری نسبت به یک پروانه ارزان‌تر داشته باشد که می‌تواند آن را در درازمدت به سرمایه‌گذاری بهتری تبدیل کند. پس به شما پیشنهاد میکینم حتما از کیفیت تیغه های فن، گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن شوید و فریب قیمت های پایین را نخورید. 

    خرید هوشمندانه فن برج خنک‌کننده :

    شما با کمی تامل و هوشمندی قبل از انتخاب و خرید فن برج خنک‌کننده می‌توانید به این نکته پی ببرید که به‌غیراز درنظرگرفتن قیمت فن برج خنک‌کننده، مهم است که هزینه کل مالکیت در طول عمر تجهیزات را نیز در نظر بگیرید. این مسئله نه‌تنها شامل قیمت اولیه فن، بلکه هزینه‌های تامین و نگهداری، تعمیرات و انرژی مصرفی نیز می‌شود. 
     خرید یک فن برج خنک‌کننده ارزان‌قیمت ممکن است در ابتدا معامله خوبی برای شما و مجموعه به نظر برسد، اما اگر نیاز به تعمیرات مکرر داشته باشد یا انرژی بیشتری نسبت به یک فن استاندارد با قیمت بالاتر مصرف کند، به‌احتمال زیاد در طولانی‌مدت هزینه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

    کاتالوگ و مشخصات فنی فن های برج خنک کننده آذین تهویه :

    در جداول زیر مشخصات فنی شامل جنس تیغه فن، قطرپروانه، توان موتور، سرعت چرخش، میزان هوادهی و... را می توانید مشاهده نمایید و فن مناسب و مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

    کاتالوگ فن محوری برج خنک کننده

    مشخصات فن پلی آمید کولینگ تاور

  • مشخصات ظاهری
    ابعاد
    سفارشی
    جنس بدنه
    فایبر گلاس (الیاف ترکیبی)
    رنگ بدنه
    مشکی
    کشور سازنده
    ایران
    • پترو پالایش جنوب
    • پنجشنبه 28 دی 1402 - 09:10
    • 0
    • 0
    با عرض سلام یه سوال داشتم ما برای درای کولر های موجود در کارخانه نیاز به فن های آکسیال با قطر 420 سانت بصورت 6 پره داریم آیا شما امکان تولید این فن با متریال FRP را دارید ؟
    • مدیر سایت
    • پنجشنبه 28 دی 1402 - 13:10
    • 0
    • 0

    بله پروانه های فایبر گلاس یا همان FRP از قطر 100 سانت تا 550 سانتی متر توسط گروه صنعتی آذین تهویه با بهترین کیفیت تولید میگردد. برای کسب اطلاعات و قیمت محصول با کارشناس فروش تماس بگیرید. 09194201355 مهندس احمدی

    • مدیر سایت
    • چهار شنبه 18 بهمن 1402 - 12:11
    • 0
    • 0

    سلام

    بله فن های فایبرگلاس مجموعه آذین تهویه از سایز 100تا900 سانتی متر قابلیت تولید دارند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش تماس بگیرید.

    • کیوانی-سیمان کلات
    • سه شنبه 09 اسفند 1401 - 16:12
    • 0
    • 0
    سلام سپاس بابت معرفی کامل انواع فن برج خنک کننده. یک سوال داشتم ما یک فن محوری 280سانتی-جنس آلومینیم داریم. 4 پره دارد. ایا می توانیم با پروانه فایبر گلاس تعویض کنیم و تعداد تیغه ها را 5 عدد نماییم.
    • مدیر سایت
    • پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 11:12
    • 0
    • 0

    روز بخیر جناب کیوانی

    بله فن کولینگ تاور با متریال فایبر گلاس قابلیت تولید بصورت 4-5 و6 پره را دارد.

    پیش فاکتور فنی و قیمت محصول برای شما ارسال میگردد.

    ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه